HARVIA termo-vlhkoměr
Popis
HARVIA termo - vlhkoměr
Horizontální termovlhkoměr HARVIA se zaoblenými konci. Spolehlivý mechanický termo-vlhkoměr HARVIA vám umožní snadno sledovat teplotu a vlhkost sauny. Termovlhkoměr HARVIA ve stylovém, klasickém stylu dokonale zapadne do designu každé sauny. Pro finskou společnost HARVIA je důležitá kvalita, spolehlivost a životnost jejich výrobků. Na termovlhkoměr HARVIA je tedy záruka 2 roky, takže v tomto období mohou být hlášeny neočekávané poruchy.
Termovlhkoměr HARVIA je vzduchotěsný, bezpečný a odolný vůči vysokým teplotám a vlhkosti. Vyrobeno ze dřeva, takže je velmi pohodlné použití v sauně. Při výrobě tohoto teploměru - vlhkoměru bylo dodrženo doporučení, takže rozsah údajů vlhkoměru je 0 - 100% a teploměr je 120 stupňů.
HARVIA působí v oblasti saunových výrobků již řadu let, je tedy spolehlivá a zaručuje vysokou kvalitu výrobků. Termovlhkoměr HARVIA je považován za jeden z nejkvalitnějších výrobků ve srovnání s konkurencí. Nákupem produktů této společnosti nikdy neuděláte chybu.
Termo-vlhkoměr je jedním z nejdůležitějších saunových zařízení. Vlhkoměr je určen k měření a sledování změn vlhkosti v místnosti a teploměr určuje teplotu. Obě tato zařízení jsou prostě nezbytná, pokud chcete v parní místnosti bezpečné a správné mikroklima. Vlhkost v místnosti musí být řízena podle teploty. Tato dvě zařízení spolu úzce souvisí, takže se často prodávají jako jediné zařízení. To je velmi výhodné, protože zabírá méně místa a vše je na jednom místě.
Jaké údaje ukazuje teploměr - vlhkoměr, aby byla návštěva parní komory bezpečná?
Když je v sauně teplota cca 100 - 110 stupňů, měl by vlhkoměr ukazovat méně než 35% vlhkost. V parní sauně při teplotě 60 stupňů je optimální vlhkost 85 %.
Správná instalace termo - vlhkoměru v sauně
Pro získání co nejpřesnějších údajů je vhodné umístit termo-vlhkoměr ve výšce přibližně 1,6 metru. Optimální je při instalaci ve vzdálenosti 1,5 - 2 metry od dveří, topení a oken. Protože zdroje chladu a tepla zaměňují přesnost odečtů.
Doporučené úrovně vnitřní vlhkosti a teploty:
ruská sauna. Teploměr - vlhkoměr přednostně ukazuje asi 75 až 85 % vlhkosti a + 60 až 70 stupňů tepla;
Turecké lázně (parní). Teploměr - vlhkoměr by měl ukazovat vlhkost 95 až 100 % a teplo + 70 až 100 stupňů;
Sauna. Optimální, když teploměr - vlhkoměr ukazuje 25 - 35% vlhkosti a + 100 - 110 stupňů tepla;
Umývárna. Teploměr - vlhkoměr musí ukazovat 90 - 100% vlhkost a + 30 - 40 stupňů teplo;
Salonek. Doporučuje se, aby hodnoty teploměru a vlhkoměru byly 30 - 60% vlhkosti a +20 - 25 stupňů tepla.
Při správném poměru teploty a vlhkosti budou saunové procedury tělu příjemné a prospěšné.
Technical specification
- Záruka (rok) 2
- země výroby Finsko
- Hmotnost 0.4000
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.